mandag den 9. maj 2011

Min første tid med bloggeri...

Ja så er jeg i gang, jeg har nøje flugt mine to vejleders vejledninger fra undervisningsplanen - det ser ud til at virke... men det er stadig for mig en stor ny verden, der er ved at åbne sig, så jeg læser meget og prøver mig frem, startede med bare at gøre og fandt så ud af, at jeg vidst lige var nødt til at læse nogle af de gode råd Helen og Lis giver undervejs - de fungerer fint for mig  - har lidt svært ved at forstå, at når jeg har uploaded mit billede og det kan ses på denne side, at når jeg så melder mig som fastlæser hos en af mine dejlige kollegaer, så kan billedet ikke ses der - men det finder jeg sikkert ud af - dette er en stor og spændende verden.... Mette

2 kommentarer:

  1. Hej Mette

    Super, at du er i gang :-)

    Det med profilbilledet forstår jeg ikke helt. Det har jeg ikke oplevet før......*S*

    SvarSlet
  2. Kære Helen
    jeg fandt ud af det og billedet kan nu også ses på jeres blogs - det har hele tiden kunnet ses her på min blog. hilsen Mette

    SvarSlet